czwartek, 11 sierpnia 2016

Wywiad z Foxey Photos - pomocnikiem Jacka +info

Hejo ^-^ Tak wiem, obiecałam wczoraj post ale byłam na wyjeździe i tak jakoś wyszło. Ale dziś będzie ich moooc *-* Jak możecie zauważyć mamy nową adminkę na blogu, jest ją Olgunia212951 ! ^^ Mówiłam jeszcze o admince która dojdzie do nas 14.. tak, będzie.. ale to będzie niespodzianka!
Ale do posta. Zrobiłam wywiad z Foxey Photos! A o to on :

Bo ja tylko fejmy toleruję, hehe 
( ͡° ͜ʖ ͡°)



Ja od wszystkich to wymuszę hohoho *o*


A teraz druga część posta czyli info. A więc już nie jestem Sowa, tylko Yamiko. I na instagramie, i na momio i na blogu ^^ I zamierzam usunąć ,,Look Book" a raczej posty z tego i będzie to bardziej rozbudowane i fajne. 

/Sowa






6 komentarzy:

  1. Nic nie widać!

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie ci nic nie widać?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem właścicielką konta (turkusowa sowa) ale zapomniałam hasła a kody ani emaile nie przychodzą. Czy da się coś z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem właścicielką konta (turkusowa sowa) ale zapomniałam hasła a kody ani emaile nie przychodzą. Czy da się coś z tym zrobić?

    OdpowiedzUsuń