wtorek, 2 sierpnia 2016

Przegląd Postów + zmianki u mnie ^^

Siemkaa (:

Na wstępie oświadczam że dziś nie będzie ,,Momio News". Sorry ;c
Jakoś nie mam dziś ochoty, ani siły... słabszy dzień :D

Więc post będzie bardziej luźny, skomentujemy kilka postów ^-^ Jeszcze chce upomnieć tak króciutko /Pandzia ! Dodawaj posty bo gdzieś nam zniknęłaś ^^ :3
A więc zaczynajmy!



Sama bym zadała to pytanie (:
Pozdrawiamy Lamorożcową ^^

Najlepszego ^-^
Składamy życzenia Pinki Puf!

A więc dajemy łapki w...
KURY!

Nie jesteś utalentowana... pff
To jest super! Rysunek co prawda
nie w moim stylu ale wykonanie i praca
włożona, super!




Teraz kochani przechodzimy do drugiej części posta czyli zmiany.
Zmiany oczywiście na Momio ^-^ Prywatnymi sprawami nie będę
się dzielić tu, nigdy (:
Ale do rzeczy, wybił mi 48 lvl! Wiem, nie tak sporo
ale dla mnie to naprawdę wiele!
To dowód :P

I jeszcze, zmieniłam look ^^
No już prawie 3 razy ale teraz raczej trochę w nim pobędę ^^

Miłego wieczorku!

/Sowa







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz