piątek, 5 sierpnia 2016

Nowe rzeczy w sklepie - Rio 2016!


Miałam ten post wstawić jutro... ale rzeczy doszły dziś więc wstawiam dziś ^-^

Doszły do sklepu rzeczy związane z Igrzyskami Olimpijskimi !
Dla mnie są ładne, choć nie jakieś nadzwyczajne.. chyba że włosy te za diax są cudne *-*

Ale zobaczmy je.

Eh.. szafiry :\ Ale ten kostium za diax też jest super!

Tutaj akurat całkiem jestem na NIE. Daje 2/10 :\
Te w środku najładniejsze moim zdaniem (:
Może sobie kupię?
Fajne, sportowe buty :D
Kask? Akurat tego mogli nie dodawać jak dla mn. xD
Woow *-* Śliczne są! Ale drogie :\ 
Już oczywiście mam (: Te po lewej ;d
Słodkie *-* Ale i tak te za diax lepsze moim zdaniem

I akcesoria :



Dużo tego xD 
A teraz konkurs Lucasa dotyczący nowych ciuchów :3

Bierzecie udział? Ja tak!

/Sowa










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz