piątek, 5 sierpnia 2016

/Pandzia odeszła, nowy blog i brak postów - wyjaśnienia!

Siemaneczko (:
Wiem, nie dodawałam postów prawie 2 dni!
Ale miałam dużo pracy, zrozumcie.
Ale zaczynajmy. Adminka /Pandzia odeszła z bloga. To była moja decyzja,ale Szikule to nie obchodzi napisała ,, super ;3". Dlaczego taka była moja decyzja? Adminka jak sama mówiła nie ma czasu
 Rozumiem,  ale powiedzieć że nie będzie się np. 3 dni można a nie zero odzewu i zero postów. Ale przechodzimy do kolejnej rzeczy. Mam nowego bloga? Miałam. Jeszcze dziś go usunę (: Chcę się w pełni zaangażować tutaj. I jeszcze jedna wiadomość. 14 Lipca dojdzie nowa adminka! nie zdradzam kto to będzie,choć większość wie.. :) Miłego Dzionka!
/Sowa

2 komentarze:

  1. Ta /Pandzia kompletnie zaniedbała bloga ale nie musiałaś tak dużo pisać że miała go gdzieś itd ale i tak dobrze ze będzie jakaś inna z tobą xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaję mi się że nie napisałam że ma to gdzieś, tylko że nie dodawała postów (: /Sowa

      Usuń