środa, 3 sierpnia 2016

Kim jest Bris ?..

 Witajcie! =^-^= po raz kolejny.

Tego postu nie miałam w planach, ponieważ dowiedziałam się o tym wszystkim przed 10 minutami :')
Ale do tematu...


Kim jest Bris?

Możecie nie kojarzyć tego nicku, ponieważ ona pochodzi z Norwegii, więc gra w Norweskie Momio.
Ale do rzeczy. Bris jak sama mówi nie jest pomocnikiem Jacka, ale nas pilnuję. Nie wiem o co chodzi, ale ok. Robi cudne przeróbki! Zakochałam się w jej ,,Hair edit"! Już wam pokazuję jej instagrama.

 To było po angielsku, przetłumaczyłam wam (:

  O to mi chodziło z tym całym śledzeniem i wgl. :D

Wszędzie szukałam jej na Polskim Momio i nic, potem ktoś mi powiedział że ona jest z Norwegii ten ktoś to mój kolega,dzięki :] więc założyłam konto na Norweskim Momio i ją znalazłam!

 Nie schowała mi się ^^
Ale teraz.. pokażę wam jej śliczne arcydzieła

O to mi chodziło z tym hair edit *-*
Co za talent! <3
*-*

A to jej drugi instagram na którym robi filmiki jak to wszystko robić ^-^

Bris, jestem twoją fanką *-*

PS : Dałam jej linka do bloga może przeczyta :P

/Sowa







1 komentarz: