sobota, 6 sierpnia 2016

Kolejne, zagraniczne talenty!

Siemankoo! ^-^ Wiem, sorry że post dopiero wieczorem ale nie miałam zbyt wiele czasu dziś. Chcę jeszcze was uświadomić że właśnie wybiło nam 522 wyświetlenia, dzięki! ^-^

 Dziś post taki jak ,,Kim jest Bris?" tylko o innych osobach :D
Myślałam że Bris, jest jedyną taką sławną ,,Momiową gwiazdą" że nawet Lucas i Emily pisze o nich na instagramie ale nie (: Jest ich dużo dużo więcej!

Dziś wam paru przedstawię.

Plastik Junge z Niemiec. Baardzo utalentowany. Zrobiłam tylko
3 jego wpisy ale dobre i to (:
Ślicznie co nie? Ale zastanawiam się nad jego uchem, co się tam
zdarzyło.. xD
Hohoho, zaraz sprawdzimy..
I co pan kłamiesz? .-.
Nigdy nie nauczę się jak oni tak cudnie przerabiają
postawę Momiowicza O.O

I kolejna ,,artystka"
Znowu Niemka (: Teraz socke czyli po polsku skarpeta! ^-^
A więc zobaczmy jak się prezentuję.. Skarpeta.
Woow! *-* Jakie podobieństwo..
To jest śliczne! <3 Chciałabym tak umieć.. 

Wilki *-* Moje klimaty =^-^=
I bananeeek ^-^

A teraz..
Nisku Taku! ^-^

A ja myślałam że Hair Edit wymyśliła Bris..
Ludź się całe życie uczy c'nie (:
To mi się akurat nie podoba... ale i tak wielka praca w to włożona!


To by było na tyle, jeśli podoba wam się ten post oraz ten o Bris, komentujcie
jeśli chcecie więcej! ^-^

/Sowa





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz