sobota, 13 sierpnia 2016

Witajcie Mordki. ^^

Postanowiłam że zrobie 30 faktów o mnie C;  Abyśmy się mogli Lepiej poznać C;

1.Mam Na Imię Olga C;
2. Mam 12 lat
3. Od zawsze chciałam prowadzić Bloga C;
4. Jestem Marzycielką C;
5. Chyba mam Buja Wyobraźnię ^^
6. Chciałabym zostać piosenkarką ^^ , więc jak dobrze pójdzie to na moim Kanale na YT będzie mój pierwszy Cover ^^ narazie nie podam Kanału ^^
7. Jak nie uda mi się zostać piosenkarką ^^ mam w planach zostać psychologiem ^^ ponieważ Uwielbiam pomagać ^^
8. Mam Momio XD Pewnie wiecie jak się nazywam ^^
9. Jak byłam młodsza chciałam taj jak mój pradziadkek  zostac Malarką ^^
10. Jestem Optymistką ^^
11. Kocham poduszki i misie ^^
12. Mam ich tysiące ^^
13. Uwielbiam BarsAndMelody ^^ są tu jakieś Bambino.?  ^^
14. Uwielbiam kolor biały i pastelowy róż ^^
15. Śpiewam wszędzie ^^
16. Uwielbiam Piesełki ^^
17. Jestem Kreatywna ^^
18. Nie lubię Szkoły. XD
19. jestem Leniem XD
20. Uwielbiam Wielką Brytanię ^^ Chociaz nigdy tam nie byłam. XD
21. Chciałabym się nauczuć Angielskiego ^^
22. Umiem Robić Babeczki ^^ jak coś to zapraszam ^^
23. Jestem Pozytywną Osobą ^^
24. Jestem Tolerancyjna ^^
25. Chciałabym się nauczyć grac na gitarze i na pianinie ponieważ to są moje ulubione instrumenty C;
26. Mam zamiar zrobić własna poduszke ^^
27. Kocham Święta Bożego Narodzenia ^^
28. Kocham nutelle ^^
29. Mam swój styl ^^
30. Kocham was Wszystkich C;

Okey to już wszystkie Fakty ^^
Jak chcecie możecie też cos o sobie napisac w komentarzach ^^ i dziękuje za miły komentarz pod moim pierwszym Postem ^^  Jutro zaczynam nową Serie C;  Ale o czym będzie dowiecie się Jutro C;
                           /Olguś ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz