piątek, 19 sierpnia 2016

Letni look's

- To będzie moje przywitanie ^^

Przepraszam, że wczoraj nic nie było, ale miałam dużo spraw ( zakupy do szkoły itd. ) i kompletnie zapomniałam o postach.

Dzisiaj mam dla was look's, nie jest on kompletnie letni, ale na naszą Polską pogodę sprawdzi się idealnie.
Efekt -
Kurtka zwraca na siebie uwagę przy tej bieli ( xD ) Sandały moim zdaniem pasują tu idealnie *-*. Nie dawałam do tej stylizacji mocnych ust, bo chciałam aby makijaż był neutralny, i nie zwracał na siebie uwagi.

Skład -

  • Sandały 172 diamenty 
  • Sukienka 331 diamentów 
  • Fryzura 259 diamentów 
  • Usta 90 diamentów 
  • Kurtka 173 diamenty
  • Opaska ( Kokarda ) 175 diamentów 
  • Rzęsy 89 diamentów 
  • Naszyjnik 167 diamentów 

Koszt całego look'su 1456 diamentów 

Czy wy też czujecie, że niedługo będą nowe ubrania ? Postaram się z nich niedługo zrobić wam look's.

~`Jula232

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz