piątek, 12 sierpnia 2016

67 faktów o mnie ._.

Siemaneczkoo *-* Wczoraj zrobiłam na Momio typowy post ,,Ile like tyle faktów o mnie"
No i niestety wybiło mi 67, czy tam 66..
Czemu wy mi to robicie? xD Postanowiłam że te fakty napisze - a raczej skopiuje też na bloga.
Zaczynajmy!


1. Mam na imię Marta 2. Albo Yamiko jak kto woli xD 3. 13 lateg 4. Prowadzę bloga xD To już chyba każdy wie 5. Ujeżdżam rolki, lamorożce i skutery 6. Nie mam przyjaciół 7. Tylko znajomych, i kolegów 8. Kocham gotować 9. Ostatnio robiłam Kulki z mocarelli w panierce xD 10. Uwielbiam kolor czarny oraz wszystkie pastelowe xD 11. Już mam zaplanowane studia xD 12. Jeszcze się załapie na gimnazjum, uff... 13. Zawsze ubieram na Momio te oczy co mam teraz na sobie xD 14. Jeśli coś mi wychodzi to muszę to zepsuć (: 15. Jestem detektyff xD ^^ 16. Miałam chłopaka. 17. Mam siostrę młodszą o dziesięć lat O.O 18. Będę na blogu Momio Oczami Marti (wywiad xD) 19. Wolę być sama niż mieć jakieś towarzystwo 20. Ale żeby powiedzieć że jestem aspołeczna to nie, odwrotnie. 21. Najbardziej lubię wychodzić na dwór nocą (: 22. Ulubione zwierzę to wilk 23. Moja koleżanka próbuje mnie przy każdej okazji zeswatać 24. Gdy ktoś kto nie jest ,,z mojej watahy xD" na mnie się patrzy to zawsze się śmieje. 25. Umiem bić. 26. Daje mocno z liścia xD 27. Nie cierpie łaskotek. 28. Gdy ktoś mnie połaskocze ląduje na ziemi. 29. Hihi ^-^ 30. Wydaję mi się że tak sobie się ubieram.. 31. Ale to dlatego że jestem skromna, tak naprawdę to jestem najmodniejsza. 32. Jakby co dla niekumatych to 31 to był żart... co nie xD 33. Rozdaję prezenty, przyjmuje wszystkich do znajomych... 34. CHOJNOŚĆ kochani CHOJNOŚĆ! xD 35. Zawsze łagodze konflikty słowani 36. ,,Trudne sprawyyy" 37. Jestem wyluzowana przy wszystkich nauczycielach, jedynie przy wychowawcy się jąkam -.- 38. Nie lubię go. 39. Połowa tych faktów nie ma najmniejszego sensu.. 40. Kupuję niedługo Momio Plus 41. Śliczne są nowe ubrania ❤ 42. Zaraz kupuje te włosy.. 43. Najbardziej lubię czytać posty 44. Eykre 45. BonyKnees 46. Disnow Blacki (❤) 47. I Gośkaa 48. Nie rozumiem ludzi fałszywych 49. Ale w końcu muszę zrozumieć 50. Bo ciągle na nich trafiam xD 51. Jestem śmiała 52. Ale nie odważna 53. Zawsze uciekam pierwsza xD 54. Nie mogę się doczekać już szkoły.. 55. Pierwszy raz! 56. Jakie te lato zimne, matko ;-; 57. Kocham trampki ^-^ 58. Uważam, że moje trampki oraz czapka sprawiają że jestem taka ****sta xDD 59. Mają moc *u* 60. Jestem blondyną 61. Średnia w tam tym roku 40.90 62. Im a geniusz! ^^ xD 63. Wszędzie sadze ,,xd" zauważyliście? 64. Pisze szybko, bardzoo szybko. Ale na komputerze jakby co xD 65. I na informatyce się zawsze ze mną ścigają kto pierwszy napisze xD 66. Wygrywam ^^ 67. Kurde.. jak ja się chwale...


To tak xD Mam nadzieję że się coś dowiedzieliście /Yamiko

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz