czwartek, 28 lipca 2016

Zapomniane, Odświeżane! #1


Ohayooo ^-^ Tu znowu ja, dziś przychodzę dla was z nową serią! Będzie się ona nazywać Zapomniane, Odświerzane! Ponieważ będę robić looki z rzeczy, których prawie nikt nie nosi.
Mam nadzieję że spodoba wam się ta seria *,*

Dziś przygotowałam taki look. Zaraz sobie go opiszemy :D

Włosy, są jak się nie mylę początkowe
i słowo daję że nikogo w nich nie widziałam (:
Na głowie biała korona, taki dodatek żeby nie było 
za dużo różowo-fioletowego.
Leciutki makijaż w ciepłych kolorach pasuję do włosów i spodenek. 
Biała ,,narzutka" (nie wiem jak to się mówi xD) czy tam
sweterek podkreśla białe dodatki w tym o to stroju.
Buciki czarne, wnikające w tą burzę kolorów xDD

Nie no, świetna ze mnie opisywaczka ;-; PS: Znowu nowe słowo xD
Dlaczego pisze że nowe? Bo na moim pierwszym filmiku na yt wymyśliłam słowo ,,zapowiednik"

Teraz cena, i co tam dokładnie było :]
Tanio nie było :\

W sumie 1168 diax.
Ale jak ktoś chce zbierać antyki to proszę bardzo xD
Bayooo


/Sowa



2 komentarze:

  1. (To co powiem to nie hejt) Ten makijaż nie jest lekki ;) Lekki makijaż, to taki, którego prawie nie widać ;)

    OdpowiedzUsuń