niedziela, 31 lipca 2016

Momio News #1

 Eloszki! ^-^
Tak trochę późno już, ale wcześniej niestety nic dodać nie mogłam :]


Dzisiaj do was przychodzę....


Z NOWĄ SERIĄ!

Wiem, dopiero co zaczęłam ,,Zapomniane, odświeżane!" lecz to nie zginie.. nie bójcie się >-<
zaraz będzie post z tej serii... ale zaczynajmy o nowej serii.

A więc codziennie będę dodawać ,,Momio News". Dlaczego taka nazwa?
Bo tak. Będę wyszukiwać Momio Dnia, Look Dnia i Post Dnia.
Czasem może będzie coś innego, ale na razie trzymajmy się tej regułki. A więc zobaczmy to w praktyce :]



Momio Dnia 

Jako pierwsza Momio Dnia zostaje... Foxey Photos! (71 lvl)
I to jej profil :

Dlaczego właśnie ona? Ponieważ
robi cudne grafiki ❤ i jest moderatorką.
Pozdrawiamy Foxey! PS : Też lubię lisy ^^ xD


Post Dnia

Postem Dnia zostaje wielbiciel
dziewczyn. Mam drogi Momio
do ciebie pytanie...
Chwalisz się czy żalisz? >.<

Look Dnia


Nic nadzwyczajnego, ale tak po prostu mi się
spodobał ^^


To było na tyle, mam nadzieję że ta seria wam się spodoba ❤ 

/Sowa



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz