sobota, 8 października 2016

Dzień Bez Włosów




Witam! :3 Dziś chciałabym poruszyć temat, który na momio jest teraz bardzo popularny, a mianowicie ,,Dzień Bez Włosów".

Co to jest?

Zaraz wszystko wyjaśnię. Na momio rozpoczęła tą akcję nasza moderatorka, Foxey Photos. 
 Sama jest chora na jakąś chorobę (nie umiem napisać tej nazwy :\ ) z tym związaną. Utworzyła hashtag #dzień_bez_włosów , która wspiera osoby chore na raka które utraciły włosy.
Ja też napisałam o tym post, zapraszam ^^


/Banankowa  - nowy podpis maam xD

3 komentarze:

  1. Ja też wspieram tą akcje

    OdpowiedzUsuń
  2. Foxey nie rozpoczela tej akcji. Nawet u mnie na blogasku sie pomylili. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw myślałam że to Eykre, potem Foxey a teraz to już się całkiem pogubiłam XD

      Usuń